Uvjeti kupnje
(Predugovorne obavijesti)
I. Općenito
Internetska stranica www.becoolfull.hr u vlasništvu je trgovačkog društva DELFIN d.o.o., Zaprešić, Vladimira Novaka 42, OIB: 23524051453.
Svi materijali koje se nalaze na www.becoolfull.hr internetskoj stranici ekskluzivno su intelektualno vlasništvo tvrtke Delfin d.o.o, mogu se koristiti isključivo uz izričito odobrenje nositelja autorskih prava, te nositelja prava na žigovima i/ili dizajnu. DELFIN d.o.o. omogućuje korištenje usluga i sadržaja internetske stranice www.becoolfull.hr kako je regulirano ovim Uvjetima kupnje.
Ovi Uvjeti kupnje dio su obveze Prodavatelja sukladno odredbama Zakona o zaštiti potrošača, te služe tome da Kupac prije nego sklopi ugovor na daljinu bude na jasan i razumljiv način obaviješten o nizu okolnosti bitnih za zaključenje, izvršavanje, raskid ugovora, a sve sukladno zakonskom uređenju.
Pojam Prodavatelj odnosi se na trgovačko društvo DELFIN d.o.o., Zaprešić, Vladimira Novaka 42, OIB: 23524051453, MBS: 080134650, T: 01 6593 766 , F: 01/6593-767, E: [email protected], W: www.becoolfull.hr
Pojam Kupca odnose se i na: klasičnog potrošača (fizičku osobu koja izvan bilo kakve djelatnosti naruči i plati bilo koji proizvod posredstvom usluga web trgovine prisutnih na web stranici Prodavatelja), ali i na kupce obrtnike, trgovce pojedince i fizičke osobe koje obavljaju poslovne djelatnosti, a koji su zaštićeni odredbama Zakona o zaštiti potrošača samo ako kupuju proizvode nevezano za svoje poslovne djelatnosti, te na sve ostale kupce primjerice pravne osobe.
Prodavatelj prodajom putem internet stranice www.becoolfull.hr nastupa u svoje ime.
Uvjeti kupnje čine dio ugovora sklopljenog na daljinu zajedno sa specifikacijama i cijenom/ama kupljenog/ih proizvoda, te će se prije potvrđivanja narudžbe za kupnju pojedinog proizvoda od Kupca tražiti da iste prihvati/izjavi da je sa istima upoznat/suglasan, dok će nakon potvrđivanja narudžbe (sklapanja ugovora) isti biti dostavljeni Kupcu kao sadržaj e-mail poruke kojom se potvrđuje da je ugovor sklopljen. Prodavatelj zadržava pravo izmjene uvjeta u svako vrijeme, s tim da navedene izmjene stupaju na snagu nakon objave na ovim internet stranicama.
Kada Kupac potvrdi i izvrši narudžbu ugovor je sklopljen, te će Prodavatelj o činjenici sklapanja ugovora odmah e-mail porukom obavijestiti da je ugovor sklopljen.
Za valjano sklopljeni ugovor potrebno je da je Kupac osoba koja ima potpunu poslovnu sposobnost.
Kupac odgovara za potpunost i istinitost unesenih podataka prilikom registracije.
Korištenjem usluga beCOOLfull internet trgovine prihvaćate ove Uvjete kupnje. Ako niste suglasni s uvjetima, nemojte koristiti ove stranice niti putem njih naručivati proizvode.
- Ova web stranica sadrži informacije o proizvodima i uslugama tvrtke Delfin d.o.o. te služi kao elektroničko prodajno mjesto – internet trgovina.
- Registracija - Kako bi obavili kupnju na web shopu, registracija nije obavezna. Potrebno je samo u prvom koraku checkout procesa ostaviti važeću e-mail adresu (ona kojoj imate omogućen pristup) kako bi Vam nakon unosa podataka potrebnih za obavljanje dostave bilo moguće poslati potvrdu narudžbe. Ako ne želite svaki puta tijekom kupnje unositi adresu dostave te informacije o sredstvu plaćanja, preporuča se brza registracija. Potrebno je samo jednom unijeti važeću e-mail adresu, osobne podatke (ime, prezime, adresa, poštanski broj, mjesto, broj telefona) te lozinku pomoću koje se pristupa korisničkom računu. Ona može biti proizvoljan niz znakova - što je duža, otpornija je na hakersko probijanje. Ako ste bez ideja, na web stranici Password generator možete dobiti generiranu lozinku. Nakon unosa traženih podataka, registraciju je potrebno potvrditi klikom na polje "Registracija". Kreirani korisnički račun ostaje registriran u sustavu, a pristupa mu se kombinacijom korisničkog imena i lozinke na stranici "Prijava". U slučaju da ste zaboravili lozinku, na istoj stranici trebate kliknuti na "Zaboravljena lozinka?". Dolazite do stranice na kojoj možete ostaviti svoju e-mail adresu s kojom ste se registrirali na web shopu, a na koju vam onda sustav automatski pošalje link pomoću kojeg ćete resetirati lozinku i dobiti novu. Nju možete kasnije sami promijeti u postavkama računa budući da automatski kreirane lozinke nisu lako 'pamtljive' (ili samo kliknite na DA kada vas preglednik pita da upamti unešenu lozinku da je ne morate svaki puta unositi kod prijave). Ukratko, nakon kreiranja računa, za svaku daljnju kupnju potrebna je samo prijava s korisničkim imenom i lozinkom.
- Ugovor o kupoprodaji proizvoda između Kupca i Prodavatelja zaključen je u trenutku primitka potvrde Prodavatelja o narudžbi na e-mail adresu Kupca.
- Kupnju i dostavu proizvoda moguće je izvršiti samo na području Republike Hrvatske.
- Kupnjom proizvoda putem Internetske trgovine smatra se da je korisnik pročitao, primio na znanje sve navedene obavijesti i slijedom toga prihvatio Opće uvjete kao sastavni dio kupoprodajnog ugovora.
- Kupac fizička osoba može biti samo punoljetna i poslovno sposobna osoba. Ugovor u ime i za račun maloljetnika i potpuno poslovno nesposobne osobe mogu zaključiti njihovi zakonski zastupnici ili skrbnici, a djelomično poslovno sposobne osobe ugovor mogu zaključiti samo uz suglasnost njihovog zakonskog zastupnika ili skrbnika. Za postupanje suprotno ovoj odredbi Prodavatelj ne snosi nikakvu odgovornost.
- Kupci su dužni dati točne, važeće i potpune osobne podatke prilikom ispunjavanja obrasca za narudžbu.
- Prodavatelj zadržava pravo neisporuke narudžbe ukoliko postoji sumnja na zlouporabu.
- Prodavatelj je ovlašten, bez prethodne obavijesti, mijenjati sadržaj ovih Općih uvjeta, asortiman proizvoda, cijene istih, druge podatke vezane uz internetsku trgovinu kao i sav ostali sadržaj zbog čega su Kupci dužni prije svake kupovine pregledati sadržaj iste. Suprotno postupanje oslobađa Prodavatelja bilo kakve odgovornosti.
- Prodavatelj se oslobađa svake odgovornosti za štetu koja bi mogla nastati na uređajima koji omogućuju pristup Internetskoj trgovini i podacima pohranjenim na istim uređajima prilikom korištenja Internetske trgovine ukoliko je ista nastala uslijed protupravnih radnji trećih osoba, računalnih virusa i sl. te drugih slučajeva za koje nije odgovoran Prodavatelj. Također, Prodavatelj je oslobođen svake odgovornosti u slučaju nastanka okolnosti koje onemogućavaju korištenje Internetske trgovine.
Uvjeti kupnje podijeljeni su u niže razvrstane kategorije/informacije.
Pristup na internetske stranice www.becoolfull.hr ponekad može biti nedostupan zbog radova, održavanja ili uvođenja novih sadržaja te u slučajevima nepredviđenih okolnosti koje su izvan kontrole Prodavatelja, koje će Prodavatelj nastojati otkloniti u najkraćem mogućem roku.
II. Glavna obilježja robe
Glavna obilježja robe: proizvodi su prikazani opisno i fotografijama, te su podaci o istima sačinjeni temeljem baze podataka tvrtke Delfin d.o.o.
Fotografije proizvoda su ilustrativne prirode, te ne moraju uvijek i u svim detaljima odgovarati proizvodima koji su predmet narudžbe. Prodavatelj posebno ističe da vizualni identitet proizvoda prikazan na fotografiji ne mora odgovarati izgledu proizvoda u stvarnosti, pogotovo obzirom na postavke monitora na računalu kupca, razlike u percepciji boja kako ih Kupac vidi na zaslonu i sl. U slučaju gore navedenog nesklada između proizvoda prikazanog na fotografiji i isporučenog proizvoda ne radi se o nedostatku proizvoda.
Podaci o proizvodima (opis proizvoda, cijena i dr.) prikazani na web stranici stranici www.becoolfull.hr podložni su bugovima, nepravilnostima u radu aplikacije, drugim tehničkim nepravilnostima, tipografskim pogreškama i sl. U slučaju očitih pogrešaka ili neispravnosti u pogledu podataka o proizvodima prikazanih na www.becoolfull.hr Prodavatelj zadržava pravo jednostrano raskinuti ugovor.
Predmet narudžbe mogu biti samo proizvodi za koje je u narudžbi naznačeno da su raspoloživi i dostupni. Zbog broja narudžbi koje se istovremeno predaju na www.becoolfull.hr može se dogoditi da informacija o raspoloživosti proizvoda ne bude istovjetna sa stanjem skladišta tvrtke Delfin d.o.o.
Ukoliko naručeni proizvod nije raspoloživ na skladištu, Prodavatelj će obavijestiti Kupca da proizvod trenutno nije raspoloživ, roku u kojem je proizvod dobavljiv, te ujedno ponuditi mogućnost kupnje alternativnog proizvoda iz www.becoolfull.hr koji je raspoloživ za isporuku i koji je po svojim karakteristikama najbliži proizvodu koji nije moguće isporučiti.
Ako artikl nije moguće isporučiti te kupac ne želi alternativni proizvod, a već je uplatio iznos za sporni artikl Prodavatelj će izvršiti Kupcu povrat novca za taj artikl, na isti način na koji je uplaćen.
III. Cijena proizvoda
Od 01.01.2024. glavna valuta na web stranici www.becoolfull.hr je euro.
Trošak PDV-a je uračunat u cijenu proizvoda. U cijene proizvoda nisu uključeni troškovi dostave iz razloga jer se isti posebno plaćaju, osim na narudžbe iznad određenog iznosa kada je dostava besplatna, a sve sukladno uvjetima i na način kako je to naznačeno ovim Uvjetima kupnje.
Prije potvrde narudžbe odvojeno je iskazana cijena proizvoda, cijena dostave ako je naplatna, cijena PDV-a, te konačna cijena kako bi Kupac imao uvid u konačnu cijenu koju plaća za naručenu uslugu kupnje.
U slučaju plaćanja e-bankingom i općom uplatnicom, troškovi uplate i/ili međubankarske transakcije nisu uključeni u cijenu.
Artikli se isporučuju po cijenama važećim na dan naručivanja bez obzira na datum isporuke. Prodavatelj zadržava pravo promjene cijena ako nije navedeno drugačije (slučaj akcija i posebnih popusta). Valjanost akcijske ponude-razdoblja trajanja i uvjeti akcija i drugih posebnih oblika prodaje (rasprodaja, sezonsko sniženje i sl.), koji se međusobno mogu razlikovati, navedeni su uz svaku takvu ponudu. Navedene cijene važe samo za kupnje u internetskoj trgovini i mogu se razlikovati od cijena u maloprodajnim jedinicama.
IV. Troškovi dostave
Priopćavaju se prilikom naručivanja kod svakog pojedinog proizvoda, te ukupni troškovi dostave u slučaju naručivanja više proizvoda.
Cijena dostave je podijeljena u dva razreda:
- vrijednost narudžbe do 34,99 € - dostava je 2,99 €
- vrijednost narudžbe iznad 34,99 € - besplatna dostava
Napomena: navedene cijene dostave i pogodnosti vezane uz iste vrijede samo za dostave za područje Hrvatske.
Kod osobnog preuzimanja nema troškova dostave.
U slučaju nemogućnosti uredne dostave na adresu Kupca koju je isti naznačio, Kupac snosi troškove ponovne dostave na istu ili drugu adresu ovisno o tome koje podatke će Kupac navesti Prodavatelju prilikom provjere dostave narudžbe.
V. Troškovi uporabe sredstava daljinske komunikacije
Prodavatelj nema nikakvih dodatnih troškova sredstava daljinske komunikacije.
VI. Uvjeti i rokovi plaćanja, uvjeti isporuke robe, vrijeme isporuke robe
Uvjeti i rokovi plaćanja
Proizvodi se naručuju odabirom, korištenjem menija i popunjavanjem elektronskog formulara. Kupac može naručiti i kupiti proizvod kao registrirani ili neregistrirani korisnik. Proizvod se smatra naručenim kada kupac prođe cijeli postupak narudžbe. Kupac se obvezuje naručenu robu platiti Prodavatelju, odnosno vanjskom pružatelju usluge koji u ime Prodavatelja vrši naplatu, na način koji je odabrao prilikom sastavljanja narudžbe.
Plaćanje naručenih proizvoda moguće je obaviti na sljedeće načine:
- Kreditnom karticom
- E-bankingom
- Općom uplatom
- Pouzećem
U slučaju plaćanja kreditnom karticom, općom uplatom i e-bankingom uplatu je potrebno izvršiti najkasnije u roku naznačenom u e-mail poruci kojom se potvrđuje da je ugovor sklopljen.
U slučaju da Kupac želi platiti gotovinom, potrebno je odabrati plaćanje pouzećem. U tom slučaju dobro je imati pripremljen točan iznos kako bi primopredaja bila brža.
Ukoliko kupac ne dobije obavijest da je ugovor sklopljen nakon završenog procesa naručivanja sugerira se provjeriti:
- Je li poruka u Junk/Spam folderu
- Je li mailbox pun
U slučaju da uplata ne bude izvršena u navedenom roku Prodavatelj će postupiti i po naknadno izvršenoj uplati izvan roka isporukom kupljenih proizvoda, a ako ne bude mogao izvršiti isporuku iz opravdanih razloga, ugovor će jednostrano raskinuti i izvršiti povrat uplaćenih sredstava.
Ako je uplata uredno izvršena i vidljiva na računu Prodavatelja, Prodavatelj će pristupiti isporuci naručenih proizvoda. Račun za narudžbu dostavlja se u pošiljci zajedno s robom.
Načini plaćanja
Kartično plaćanje
Jednokratno plaćanje: Visa, MasterCard, Maestro, Diners, DinaCard; Discover
Plaćanje u ratama bez kamata: MasterCard i Visa Avenue Mall Zagrebačke banke do 12 rat Maestro i Visa Inspire PBZ-a do 6 rata, Maestro.
U odnosu na plaćanje kreditnom karticom Prodavatelj ističe da je sustav kartične naplate integriran na stranicama. Nakon odabira plaćanja "Karticom" otvorit će se polja za upis podataka o kartici. Podaci o kartici i vlasniku ne čuvaju se na serverima prodavatelja.
Kod plaćanja u ratama potrebno je odabriti broj rata.Troškovi će se obračunati sukladno odabiru Kupca, a kartica biti terećena sukcesivno svakog mjeseca, sukladno broju odabranih rata. Kupnja je obavljena nakon uspješne autorizacije kartice. Ako sustav odbije autorizirati kartično plaćanje, potrebno je odabrate neki od alternativnih načina plaćanja. O uzrocima odbijanja kartica Prodavatelj nema podatke, mogu biti tehničke ili poslovne prirode.
Prodavatelj je sigurnost Vašeg kartičnog plaćanja povjerio usluzi WSPay™ tvrtke Webstudio d.o.o. Ovo je najjednostavniji način plaćanja u našoj internet trgovini. Nakon odabira ovog načina plaćanja, izravno pristupate zaštićenoj sigurnosnoj vezi u koju upisujete broj kreditne kartice. Ova je veza zaštićena kriptiranim 256-bitnim protokolima, i tako osigurana od krađe identiteta i prijevara. Kao i na svakom drugom prodajnom mjestu, banka provjerava i potvrđuje ispravnost kartice. Link na sigurne stranice za online plaćanje dobit ćete odmah po zaprimanju Vaše narudžbe. Nakon popunjavanja formulara potvrđujete transakciju i dovršavate proces naručivanja nakon čega vam na email stiže potvrda narudžbe.
Napomena: vaša kreditna kartica u ovom trenutku još nije terećena za navedeni iznos. Djelatnici tvrtke Delfin d.o.o. provjerit će raspoloživost svih naručenih artikala i nakon toga naplatiti transakciju, odnosno teretiti vašu kreditnu karticu za iznos narudžbe. Iznos terećenja kartice može biti jednak ili manji autoriziranom ukoliko korisniku iz nekog razlog nije moguće isporučiti sve naručene proizvode o čemu ćete biti prethodno obaviješteni. Ako su svi naručeni proizvodi dostupni, a kartica terećena za iznos narudžbe šaljemo vam narudžbu, o čemu ćemo Vas izvijestiti još jednim emailom.
Predautorizacija plaćanja
Pri korištenju kreditnih i debitnih kartica za kupnju proizvoda koji nisu odmah dostupni za isporuku svaka se transakcija najprije prosljeđuje na predautorizaciju banci koja je izdala karticu, pri čemu banka samo rezervira sredstva na vašem računu. Konačna autorizacija, odnosno plaćanje obavlja se tek onda kada se utvrdi dostupnost svih naručenih proizvoda, odnosno mogućnost realizacije narudžbe i dostave. Ako vam ne možemo isporučiti naručeni proizvod u definiranom roku od 30 radnih dana (proizvoda nema na zalihi dobavljača, proizvod više nije dostupan i sl.), o tome ćemo vas obavijestiti telefonom ili e-mailom, a vi možete odlučiti želite li prihvatiti dulji rok isporuke ili odustati od narudžbe. U slučaju odustajanja od narudžbe banka će rezervirani iznos na vašoj kartici stornirati i vratiti vam ga.
Ako proces plaćanja karticom nije uspješno dovršen, narudžbu možete pokušati ponovno platiti istom ili drugom karticom u roku od 3 dana (u potvrdi narudžbe poslanoj na Vašu e-mail adresu dobit ćete link za sigurno plaćanje). Nakon uspješno dovršenog procesa plaćanja na email stiže potvrda narudžbe, a Prodavatelj će zatim pristupiti isporuci naručenih proizvoda. Ukoliko se uplata ne zaprimi u roku od 3 dana sustav će automatski otkazati narudžbu.
U slučaju da uplata ne bude izvršena u navedenom roku Prodavatelj će postupiti i po naknadno izvršenoj uplati, a ako ne bude mogao izvršiti isporuku iz opravdanih razloga, ugovor će jednostrano raskinuti i izvršiti povrat uplaćenih sredstava.
Posebno napominjemo da se podaci o karticama nigdje ne zapisuju ili pamte te su nedostupni djelatnicima Delfin d.o.o. ili bilo kojim suradnicima, osim poslovnim bankama s kojima surađujemo.
Plaćanje općom uplatnicom
Nakon odabira vrste plaćanja i uspješnog dovršetka procesa naručivanja na vaš e-mail šalje se potvrda narudžbe sa svim podacima potrebnim za izvršenje plaćanja. Rok za uplatu iznosa navedenog na narudžbi je 3 radna dana. Ako je uplata uredno izvršena i vidljiva na računu Prodavatelja, Prodavatelj će pristupiti isporuci naručenih proizvoda. Ukoliko se uplata ne zaprimi u roku od 3 radnadana sustav će automatski otkazati narudžbu.
U slučaju da uplata ne bude izvršena u navedenom roku Prodavatelj će postupiti i po naknadno izvršenoj uplati, a ako ne bude mogao izvršiti isporuku iz opravdanih razloga, ugovor će jednostrano raskinuti i izvršiti povrat uplaćenih sredstava.
Pouzećem
Prilikom preuzimanja pošiljke dostavljaču se plaća cjelokupni iznos naznačen u računu uključujući i trošak dostave. Molimo pripazite da u trenutku dostave imate pripremljen točan iznos otkupnine jer Vam dostavljač neće moći uvijek uzvratiti ostatak.
Plaćanje pouzećem nije moguće kod narudžbi za koje je odabrano osobno preuzimanje. (vidi pod osobno preuzimanje)
Uvjeti i vrijeme isporuke robe
Narudžbe je moguće dostaviti na odabranu adresu, paketomat ili osobno preuzeti na centralnom skladištu Prodavatelja u Utinjskoj 37/2, Zagreb.
Dostava na adresu
Naručeni proizvodi isporučuju se na cijelo područje Republike Hrvatske. Isporuka se obavlja preko Overseas Express na adresu koju ste odabrali prilikom naručivanja. Cijena dostave za cijelu Hrvatsku je 2,99 € s PDV-om, a za narudžbe iznad 34,99 € dostava je besplatna.
Ukoliko se pojavi nemogućnost isporuke odabranog proizvoda zbog toga što proizvoda više nema, Prodavatelj je dužan odmah obavijestiti Kupca, a Kupac ima pravo raskinuti ugovor i tražiti povrat novca ili pristati na naknadni rok za isporuku. Svi naručeni artikli nastojati će se isporučiti u jednom paketu. Ukoliko to zbog stanja zaliha neće biti moguće, Prodavatelj zadržava pravo isporuke u više pošiljki.
Dostava se obavlja sukladno uvjetima korištenja usluga dostavne službe, a smatra se izvršenom u trenutku predaje proizvoda dostavnoj službi.
Sve narudžbe zaprimljene radnim danom do 13 sati obrađuju isti dan kako bi u većini slučajeva naručena roba isti dan bila predana dostavnoj službi. Narudžbe nakon 13 sati radnim danom (osim petkom) predaju se sljedećega dana, dok se narudžbe od petka nakon 13 sati predaju ponedjeljkom. Ponedjeljkom se obrađuju i narudžbe pristigle tijekom subote i nedjelje. Nakon što se roba preda dostavnoj službi, na e-mail adresu Kupca ili putem SMS poruke na broj mobitela Kupca biti će poslan broj pošiljke kako bi se mogao provjeriti njezin status na adresi dostavne službe. Nažalost, Prodavatelj nije u mogućnosti utjecati na daljnju brzinu dostave i moguće komplikacije vezane uz samu dostavu nastale od strane dostavne službe. Za svaku pošiljku Kupac ovjerava i potpisuje dostavnu listu po primitku pošiljke.
Vaš će paket biti dostavljen na adresu koju ste upisali kao kontakt. Molimo vas da pod kontakt navedete točnu adresu s poštanskim brojem i ispravan telefonski broj. Naručeni proizvodi pakiraju se tako da se tijekom dostave ne oštete. Prilikom preuzimanja kupac je dužan provjeriti stanje pošiljke, te u slučaju oštećenja odmah reklamirati proizvod djelatniku dostave. Prodavatelj se odriče svake odgovornosti u vezi s oštećenjima koja mogu nastati tijekom dostave.
Rok isporuke: 1-3 radna dana (72 h) od dana slanja, osim u slučaju vikenda ili praznika, kada se dostava pomiče na sljedeći radni dan te u izvanrednim uvjetima*. Iznimka su pojedina manja mjesta gdje nema isporuke svaki radni dan i otoci gdje dostava ovisi o plovidbenom redu trajekata.
Narudžbe sa označenim plaćanjem kod preuzimanja ili kartičnim plaćanjem šalju se odmah po obradi. Za narudžbe za koje je odabrano plaćanje općom uplatnicom/internet bankarstvom, paket se šalje po vidljivosti uplate na našem računu ili slanja potvrde o plaćanju.
*Izvanrednim uvjetima podrazumijevaju se vremenske nepogode, gužve zbog velikog broja narudžbi u sezonama i druge okolnosti koje mogu uzrokovati kašnjenja u isporuci. Na izvanredne situacije ne možemo utjecati, međutim u takvim slučajevima trudimo se pravodobno obavijestiti kupce o mogućem kašnjenju isporuke paketa.
Važno: Overseas Express ne pokriva sva mjesta i otoke u RH.
Područja bez dostave pogledaj OVDJE.
Manja mjesta ili otoke koje ne pokriva Overseas Express Prodavatelj robu šalje putem HP-a.
NAPOMENA: Navedeni dani dostave su podložni promjenama, za točne informacije o dostavama u manja mjesta i otoke obratite se na info telefon službe za komunikaciju s kupcima: 01 6593 766 radnim danom 8-15 sati.
Ako se proizvod koji je upućen Kupcu vrati jer dostavna služba nije uspjela izvršiti dostavu, Kupac će o tome biti obaviješten e-mailom te će mu biti ponuđene slijedeće mogućnosti:
- da se naručeni proizvod, na zahtjev Kupca e-mailom, ponovo dostavi na adresu Kupca odnosno primatelja
- da naručeni proizvod preuzme na centralnom skladištu u Utinjskoj 37/2, Zagreb uz prethodni telefonski dogovor o terminu preuzimanja
Ukoliko Kupac u roku od 3 radna dana ne odgovori na upućeni mu e-mail i odabere jednu od ponuđenih mogućnosti, odabrani proizvod biti će dostavnom službom upućen na adresu kupca.
Kada Prodavatelj putem dostavne službe isporuči proizvod Kupcu, Kupac je dužan preuzeti potpisom na dostavnici, čime potvrđuje da je proizvod uredno isporučen.
U slučaju da Kupac naruči robu i odbije ju primiti, Prodavatelj ima pravo uskratiti od uplaćenog iznosa kupoprodajne cijene iznos u visini troškova dostave i ostalih manipulativnih troškova iz cjenika dostave.
U rokove za isporuku ne računaju se:
- dan prijema narudžbe/zahtjeva
- vrijeme kašnjenja zbog netočne i nepotpune adrese Kupca
- vrijeme kašnjenja zbog više sile ili drugih razloga za koje Prodavatelj nije kriv
- neradni dani ako predstavljaju početak ili kraj roka
U slučaju da se naručeni proizvod plaća pouzećem, Prodavatelj će pristupiti isporuci robe po gore navedenim rokovima koji teku od potvrde narudžbe, a Kupac je dužan izvršiti uplatu prilikom odnosno prije neposrednog preuzimanja proizvoda.
PAKETE DOSTAVLJAMO SAMO NA PODRUČJU REPUBLIKE HRVATSKE.
Važna napomena: Ukoliko prilikom preuzimanja pošiljke primijetite oštećenje iste, molimo vas da na to odmah ukažete dostavljaču i zajedno s njim otvorite pošiljku. Ukoliko je bilo koji od proizvoda oštećen, zajedno s dostavljačem napravite zapisnik o oštećenju pošiljke s vašim potpisom i potpisom dostavljača. Jedan primjerak zapisnika ostaje vama, a drugi dostavljaču. Molimo vas da nas kontaktirate putem e-pošte [email protected] ili telefonski na 01 6593 766 (pon-pet od 8-15 h) vezano uz nastalo oštećenje kako bismo vam u što kraćem roku nadoknadili nastalu štetu. U slučaju da vam je pristigla pošiljka oštećena u transportu, vratite istu po dostavljaču na našu adresu, a vama će biti poslana nova pošiljka s ispravnim artiklima na naš trošak. Također, molimo Vas da usporedite primljene artikle s računom, ukoliko nešto nedostaje odmah to napomenite Vašem dostavljaču koji će napraviti povrat paketa jer naknadne reklamacije ne uvažavamo.
Nezaprimljena pošiljka: Ako kupac ne primi pošiljku ili obavijest o isporuci od kurirske službe Overseas Express u očekivanom vremenu (3 radna dana) kupac je obavezan o tome obavijestiti prodavatelja putem e-pošte [email protected] ili telefonski na na 01 6593 766 (pon-pet od 8 do 15 h) kako bi se poduzele radnje pronalaska pošiljke.
Nadoknada troškova za vraćenu pošiljku: Ako kupac odbije primiti pošiljku Prodavatelj ima pravo tražiti od Kupca nadoknadu svih troškova vezanih za isporuku.
VAŽNO: Svoju pošiljnku možete pratiti na stranici Overseas Express.
Osobno preuzimanje
Narudžbe je moguće i osobno preuzeti na centralnom skladištu tvrtke Delfin d.o.o., Utinjska 37/2, Zagreb. Za narudžbe koje su izvršene do 13 h radnim danima uz uspješno provedeno kartično plaćanje kupac će putem e-maila dobiti potvrdu da se narudžba može preuzeti sljedeći radni dan od 7.00 do 15.00 h. Ako je narudžba uspješno plaćena karticom, a pristigla jevikendom ili blagdanima kupac će putem e-maila dobiti potvrdu da se narudžba može se preuzeti prvi sljedeći radni dan od 7 do 15.00 h. Ako je kao način plaćanja odabrano plaćanje virmanom, općom uplatnicom ili internet bankarstvom narudžba će se obraditi nakon što uplata proknjiži nakon čega će kupac putem e-maila dobiti potvrdu da je narudžba spremna za preuzimanje. Kod osobnog preuzimanja narudžbe moraju biti unaprijed plaćene karticom ili putem transakcijskog računa tako da plaćanje na centralnom skladištu pri preuzimanju robe nije moguće.
VII. Podnošenje prigovora potrošača
U slučaju da ste iz bilo kojeg razloga nezadovoljni možete uputiti prigovor tvrtki Delfin d.o.o. Prigovori mogu se izjaviti u pisanoj formi putem elektroničke ili obične pošte te usmeno putem telefona:
- na broj telefona: 01 6593 766
- na e-mail adresu: [email protected];
- na adresu: Delfin d.o.o., Vladimira Novaka 42, 10 290 Zaprešić
Molimo Vas da u prigovoru navedete svoje podatke: ime i prezime, adresa za dostavu odgovora. Radi što bržeg utvrđivanja konkretne narudžbe na koju imate prigovor, u prigovoru navedite i broj narudžbe, broj računa ili svoje korisničko ime. Delfin d.o.o. će vam potvrditi primitak prigovora pisanim putem bez odgađanja, a odgovor ćete dobiti u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora.
VIII. Odgovornost za materijalne nedostatke
Uvjeti povrata, reklamacije i zamjene robe
Reklamacija
Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari koje prodaje na svojim stranicama sukladno pozitivnim propisima Republike Hrvatske, posebice Zakonu o obveznim odnosima.
Naručene proizvode prije pakiranja pregledavamo i kontroliramo ispravnost, a artikli se pakiraju na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu/dostavi ne oštete.
Kupac je dužan prilikom preuzimanja pregledati pakiranje pošiljke. U slučaju da je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke, te u tom slučaju sugeriramo da pošiljku Kupac ne preuzima.
Ukoliko pakiranje pošiljke ima vidljivih oštećenja/nedostataka, molimo vas da na to odmah ukažete dostavljaču i zajedno s njim otvorite pošiljku. Ukoliko je bilo koji od proizvoda oštećen, zajedno s dostavljačem napravite zapisnik o oštećenju pošiljke s vašim potpisom i potpisom dostavljača. Jedan primjerak zapisnika ostaje vama, a drugi dostavljaču. Paket nemojte preuzimati nego ga vratite dostavljaču koji će ga vratiti na našu adresu, a zatim vas molimo da nas kontaktirate putem e-pošte [email protected] ili telefonski na 01 6593 766 (pon - pet od 8 do 15 h) radi dogovora za daljnje postupanje u vezi s nastalim oštećenjem.
Molimo Kupce da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu.
Pri primitku robe provjera ispravnosti narudžbe ovisi o kupcu, te je Kupac dužan da usporedi primljene artikle s računom, ukoliko nešto nedostaje dužan je odmah uputiti pisani prigovor/reklamaciju jer se naknadne reklamacije neće uvažavati.
U slučaju vidljivog nedostatka proizvoda kod preuzimanja pošiljke, Kupac nije dužan dopremljeni proizvod preuzeti, može odbiti primitak, te ne snosi troškove dostave takvog proizvoda. Smatra se da proizvodi koji su uredno zaprimljeni od strane Kupca nisu imali vidljivi nedostatak. Kupac ima pravo na reklamaciju u odnosu na materijalne nedostatke u rokovima i zbog razloga propisanih odredbama Zakona o obveznim o rokovima.
Kupac može pisani prigovor odnosno reklamaciju uputiti na e-mail [email protected] ili poslati fax na broj: 01 6593 766 ili telefonskim putem na broj 01 6593 766 ili pisanim putem na adresu: Delfin d.o.o., Vladimira Novaka 42, 10 290 Zaprešić sa naznakom Reklamacija.
Radi što bržeg utvrđivanja konkretne narudžbe na koju Kupac ima prigovor, u prigovoru se mole Kupci da navedu broj narudžbe, broj računa ili svoje korisničko ime.
Povrat robe
Kupac ima pravo na opravdani prigovor i na povrat robe u sljedećim slučajevima:
- isporuka robe koja nije naručena
- isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu i nisu mogla biti vidljiva pri provjeri pošiljke pri preuzimanju
- ostali slučajevi sukladno zakonskim okvirima
Ukoliko proizvod ima skriveni nedostatak (onaj nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari) što Kupac utvrdi po otvaranju proizvoda – Kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora i povrat novca, zamjenu proizvoda, uklanjanje nedostatka ili sniženje cijene.
Zamjena robe
Prodavatelj će inače smatrati reklamaciju valjanom ako pregledom proizvoda utvrdi da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača. U tom slučaju će u roku od 15 dana od primitka valjane reklamacije zamijeniti proizvod ili vratiti cjelokupan plaćeni iznos uz raskid ugovora. Ukoliko, pak, ustanovi da reklamacija nije pravovaljana, tj. ukoliko reklamaciju odbije, o istome će obavijestiti Kupca u roku od 15 dana od dana primitka reklamacije.
U slučaju kada kupljeni proizvod ima nedostatak, a Kupac je o tome na vrijeme izvijestio Prodavatelja, Kupac može tražiti zamjenu kupljenog proizvoda. Kupac je dužan reklamirani proizvod dostaviti u neoštećenoj originalnoj ambalaži, sa svim priloženim dijelovima, a proizvod ne smije biti korišten, opran ili oštećen. Proizvodi s vidljivim oštećenjima, proizvodi koje je kupac pokušao popraviti ili prepraviti, proizvodi koji su oštećeni zbog neprikladne upotrebe i proizvode bez originalne ambalaže nije moguće zamijeniti.
Ukoliko se ustanovi da reklamacija nije pravovaljana, tj. ukoliko Prodavatelj odbije reklamaciju, Kupac će platiti troškove povrata u iznosu od 4,65 €(ako je iznos za prvotnu dostavu već jednom naplaćen), odnosno u iznosu od 7,00 € (ako iznos za prvotnu dostavu nije bio naplaćen) kako bi roba ponovno bila poslana na odabranu adresu dostave.
Postupak reklamacije
Prodavatelj će odobriti povrat robe kupcu nakon opravdane reklamacije zaprimljene isključivo pismeno putem e-pošte. U tom slučaju molimo vas da nam pošaljete informacije s brojem narudžbe, brojem računa ili vašim korisničkim imenom i opisom reklamacije e-mailom na [email protected]. Ukoliko se radi o oštećenju i/ili neispravnosti isporučene robe, kupac treba poslati i fotografiju navedene reklamacije kako bi se ista uvažila na temelju fizičkog dokaza. Na zaprimljeni prigovor Prodavatelj će potrošaču odgovoriti najkasnije u roku od 15 dana. Prodavatelj će smatrati reklamaciju valjanom ako pregledom proizvoda utvrdi da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača. U slučaju opravdane reklamacije omogućuje se raskid ugovora uz povrat uplaćenog iznosa ili zamjena proizvoda. U slučajevima kad se proizvod može zamijeniti za novi i kad se za proizvod može vratiti novac, na Vašu adresu šaljemo dostavnu službu koja prikuplja reklamirani proizvod i vraća na naše skladište. Kad proizvod stigne na skladište, šaljemo Vam obavijest o povratu novaca/slanju zamjenskog proizvoda. U slučaju nemogućnosti isporuke druge robe, prodavatelj će nadoknaditi kupcu vrijednost robe koju nije više u mogućnosti isporučiti. U slučaju povrata robe koji nije nastao propustom trgovca, kupac snosi sve manipulativne troškove koji su nastali i sam organizira povrat pošiljke.
U slučaju spora oko opravdanosti reklamacije i/ili načina na koji je proizvod vraćen proizvod će se dati na vještačenje vještaku ili stručnoj pravnoj osobi. U slučaju da se vještačenjem utvrdi opravdanost reklamacije, sav trošak zamjene proizvoda snosi Delfin d.o.o., a u slučaju neopravdane reklamacije trošak će snositi Kupac.
Prodavatelj će prihvatiti povrat oštećene, nesipravne ili pogrešno isporučene robe o svom trošku, ako se utvrdi da je prigovor opravdan te da Kupac nije utjecao na ispravnost, oštećenje ili bilo kakav nedostatak robe.
U slučaju opravdane reklamacije, trošak zamjene s novim proizvodom u cijelosti snosi Prodavatelj.
Korištenje opisa i podataka o proizvodu:
Iako smo poduzeli sve kako bismo osigurali da su informacije na beCOOLfull web stranici o proizvodima budu ispravne no mogu se promijeniti s određenom isporukom robe od strane dobavljača. Zbog toga prije upotrebe ili konzumacije svakako pročitajte etiketu tj. deklaraciju proizvoda te ne preporučujemo da se oslanjate isključivo na informacije koje su objavljene na web stranici.
Ukoliko imate pitanja ili trebate savjet o bilo kojem proizvodu, molimo da se obratite našem Odjelu za komunikaciju s kupcima na e-mai adresi [email protected] ili na info telefonu 01 6593 766 radnim danom 8-15h.
Iako se informacije o proizvodima redovito ažuriraju, Delfin d.o.o. nije odgovorna za netočne informacije. Ovo ne utječe na vaša zakonska prava.
IX. Politika privatnosti i uvjeti korištenja osobnih podataka
Prema zakonu Republike Hrvatske o zaštiti osobnih podataka, osobni podatak definiran je kao svaka informacija koja se odnosi na identificiranu fizičku osobu ili podatak kojim se može identificirati osoba, utvrditi identitet izravno ili neizravno. Te podatke tretiramo kao osobne podatke. Obrada podataka je bilo koja radnja izvršena na osobnim podacima, poput primjerice prikupljanja, pohrane, upotrebe, uvida i prijenosa osobnih podataka.
Pravne osnove za obradu osobnih podataka sukladno propisima EU i Zakon o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka su sljedeće:
- kada ste pristali na obradu (privola),
- kada je to potrebno za sklapanje ili izvršavanje ugovora,
- u svrhu ispunjavanja zakonskih obveza,
- u svrhu legitimnih interesa tvrtke Delfin d.o.o. odmjerenih u odnosu na vaša prava glede zaštite osobnih podataka,
- kada je to potrebno u pravne svrhe
Internetska stranica https://becoolfull.hr u vlasništvu je trgovačkog društva DELFIN d.o.o., Zaprešić, Vladimira Novaka 42, OIB: 23524051453. U svojoj djelatnosti prikupljamo i obrađujemo osobne podatke naših kupaca i strana zainteresiranih za naše proizvode, pri tome poštujući sve relevantne zakone i propise.
Naziv i kontakt podaci voditelja obrade osobnih podataka
Delfin d.o.o.
Vladimira Novaka 42
10 290 Zaprešić
Tel: 01 6593 766
E-pošta: [email protected]
Kao kupac ili korisnik naših usluga imate pravo dobiti informacije o postupanju s vašim osobnim podacima i uputiti zahtjeve za ostvarenje vaših prava.
Za sva pitanja ili zahtjeve u svezi s vašim osobnim podacima, molimo kontaktirajte našeg službenika za zaštitu osobnih podataka na adresi: [email protected]
Zaštita vaše privatnosti je naš prioritet, molimo vas da ove Informacije pažljivo pročitate!
Ova Politika privatnosti odnosi se na povjerljivost osobnih podataka koji su prikupljeni u procesu registracije Kupaca Internet stranice www.becoolfull.hrodnosno u procesu registracije Korisnika primatelja obavijesti o proizvodima i prilikama Internet stranice www.becoolfull.hr. Ova Politika privatnosti je sastavni dio Uvjeta kupnje (Predugovorne obavijesti) stranice www.becoolfull.hr
Delfin d.o.o. kao pružatelj usluga Internetske stranice www.becoolfull.hr pridržava se važećih propisa sa ciljem zaštite privatnosti svojih Kupaca odnosno Korisnika, a posebice Opće uredbe o zaštiti osobnih podataka EU. Ovim dokumentom opisano je kako voditelj obrade Delfin d.o.o., Vladimira Novaka 42, Zaprešić (u daljnjem tekstu Delfin) obrađuje osobne podatke.
Upućuju se Kupci Internet stranice www.becoolfull.hr (u daljnjem tekstu Kupci) odnosno Korisnici primatelji obavijesti o proizvodima i prilikama web shopa Be Cool Full (u daljnjem tekstu Korisnici) da pročitaju sve navedeno na ovoj stranici kako bi lakše razumjeli koje podatke Delfin prikuplja i obrađuje, u koju svrhu, temeljem koje pravne osnove, s kime ih i zašto dijeli, koje zaštitne mjere provodi, te koja su vaša prava vezano za pristup osobnim podacima, ispravak, brisanje te vaše pravo na prigovor.
Svaki Kupac odnosno Korisnik koji ima bilo kakva pitanja u vezi osobnih podataka može poslati e-mail poruku na adresu [email protected]
Prihvaćanjem ove Politike privatnosti klikom, prilikom registracije Kupca odnosno prijavom na Internet stranici www.becoolfull.hr od strane Korisnika primatelja obavijesti o proizvodima i prilikama web shopa Be Cool Full, Kupac odnosno Korisnik potvrđuje da je pročitao, razumio i da se slaže sa obradom osobnih podataka kako ih ova Izjava utvrđuje.
Koju vrstu osobnih podataka prikuplja i obrađuje Delfin putem Internet stranice www.becoolfull.hr?
Prilikom registracije osobe za Kupca Internet stranice www.becoolfull.hr, Delfin će od budućeg Kupca zatražiti pružanje određenih informacija o sebi (osobnih podataka) kao što su ime i prezime, adresa (uključujući poštanski broj), e-mail adresa, telefonski broj, korisničko ime i lozinka.
Nakon što se osoba registrira za Kupca, ima mogućnost pristupiti profilu.
Prilikom registracije osobe za Korisnika primatelja obavijesti o proizvodima i prilikama Internet stranice www.becoolfull.hr, Delfin će od budućeg Korisnika zatražiti unos informacija o sebi (osobnih podataka) i to: ime (opcionalno) i e-mail adresu.
Davanje osobnih podataka je odluka Kupca odnosno Korisnika. Ako Kupac odnosno Korisnik ne pruži tražene obavezne informacije za određenu aktivnost koja ih zahtijeva, neće mu biti dopušteno uključivanje u takvu aktivnost, jer bez tih podataka aktivnost neće biti tehnički provediva.
Osim ovih podataka automatski prikupljamo podatke s vašeg računala, što može uključivati IP adresu, a postoje i situacije u kojima automatski prikupljamo druge vrste podataka kao što su datum i vrijeme pristupa na Internet stranice www.becoolfull.hr, informacije o hardveru, softveru ili internetskom pretraživaču koji koristite kao i o operativnom sustavu vašeg računala te verziji aplikacije i vašim jezičnim postavkama.
Također možemo prikupljati informacije o klikovima i stranicama koje su vam prikazane. Delfin preporuča Kupcima da brinu o svojoj ulaznoj lozinki za korisnički račun Internet stranice www.becoolfull.hr. Preporučamo prilikom odabira kombinacije znakova za lozinku svakako kombinirati velika i mala slova te brojeve, te da svakako upotrijebite lozinku od barem šest znakova. Lozinku preporučamo periodično promijeniti (barem jednom na godišnjem nivou).
U koju svrhu Delfin prikuplja i obrađuje osobne podatke?
Delfin prikuplja i obrađuje osobne podatke Kupca Internet stranice www.becoolfull.hr u svrhu provođenja sigurne provjere autentičnosti Kupaca koji pristupaju Internet stranici www.becoolfull.hr, realizacije ugovora o kupnji robe ili usluga, dostave robe Kupcu, komunikacije s Kupcem, eventualnih pravnih postupaka vezanih uz realizaciju ugovora, te dijelom primjenjujemo i automatizirane procese za obradu kako bismo stalno unaprjeđivali svoje procese u interesu Kupaca, kako bi ponuda za Kupca bila individualnija te kako bi svoju ponudu proizvoda i usluga što više prilagodili navikama i potrebama Kupaca. Delfin prikuplja i obrađuje osobne podatke Kupaca prijavljenih u profilu Kupca stranice www.becoolfull.hr
u svrhu izrade personaliziranog sadržaja kroz automatizirane procese za obradu podataka.
Delfin prikuplja i obrađuje osobne podatke Korisnika primatelja obavijesti o proizvodima i prilikama u svrhu slanja obavijesti, poziva na sudjelovanje u nagradnim natječajima putem e-maila, društvenih mreža ili drugih komunikacijskih kanala na koje se je Kupac prethodno prijavio, eventualnih pravnih postupaka vezanih uz realizaciju ugovora, radi stvaranja korisničkog profila s ciljem individualnog primanja obavijesti, istraživanja tržišta te poboljšanja efikasnosti i kvalitete naših usluga.
Na koji način Delfin d.o.o. provodi zaštitu osobnih podataka djece?
Defin ne prikuplja podatke o djeci. Prema članku 8. Uredbe (EU) 2016/679 obrada osobnih podataka djeteta zakonita je ako dijete ima najmanje 16 godina. Ako je dijete ispod dobne granice od 16 godina Delfin d.o.o. može vršiti obradu osobnih podataka djeteta samo ako i u mjeri u kojoj je privolu dao ili odobrio nositelj roditeljske odgovornosti nad djetetom.
Delfin d.o.o. će uložiti razumne napore u provjeru je li privolu u takvim slučajevima dao ili odobrio nositelj roditeljske odgovornosti nad djetetom, uzimajući u obzir dostupnu tehnologiju. Uvjerimo li se kako su takvi podaci preneseni nama bez pristanka roditelja ili skrbnika djece mlađe od 16 godina, uklonit ćemo ih bez odgađanja. Maloljetnici mlađi od 16 godina ne smiju koristiti Internetsku stranicu www.becoolfull.hr niti jedan dio Internetske stranice www.becoolfull.hr nije dizajniran na način da privuče bilo koga tko je mlađi od 16 godina.
Koja je pravna osnova obrade osobnih podataka?
Kupac unosom svojih osobnih podataka te potvrdom (klikom) o prihvaćanju Općih uvjeta poslovanja i ove Politike privatnosti i uvjetima korištenja osobnih podataka sklapa ugovorni odnos koji je temelj za kupnju proizvoda i usluga po izboru kupca na Internet stranici www.becoolfull.hr, a koji je sadržan u Uvjetima kupnje (predugovorne obavijesti) te je stoga obrada tih osobnih podataka zakonita jer se poduzimaju radnje na zahtjev Kupca radi realizacije kupnje proizvoda i usluga po narudžbi Kupca.
Korisnik koji se prijavljuje za primanje obavijesti o proizvodima i prilikama unosom svojih podataka na Internet stranici www.becoolfull.hr te dvostrukom potvrdom ispravnosti mail adrese, daje privolu za obradu svojih osobnih podataka. Privolu Korisnik može povući u svakom trenutku obaviješću na mail adresu službenika za zaštitu osobnih podataka [email protected]
S kojim primateljima Delfin dijeli osobne podatke?
Delfin neće dijeliti osobne podatke Kupca odnosno Korisnika s drugim stranama osim u slučajevima navedenim u sljedećoj točki i u situaciji kada to pozitivni propisi zahtijevaju.
Delfin će kada to zahtijeva realizacija ugovora za kupnju proizvoda ili usluga po narudžbi Kupca podijeliti osobne podatke Kupca s:
- Pružateljima usluga distribucije robe (dostavne službe) s kojima ima trajni ugovor te u tu svrhu za ispunjavanje narudžbi, isporuku paketa, slanje zemaljske pošte i e-mail pošte. Pružatelj usluga distribucije može od Kupca zatražiti na uvid njegovu osobnu iskaznicu u trenutku isporuke paketa prilikom osobnog preuzimanja robe, a sve u svrhu realizacije usluge isporuke paketa i evidencije o tome tko je preuzeo paket. Ako Kupac odbije dati ove podatke, paket mu neće biti uručen.
- Pružateljem usluge za slanje newsletter kampanji. Osobni podaci će se podijeliti sa sustavom za slanje newsletter kampanji samo ako kupac označi da želi primati obavijesti o ponudama, akcijama i promotivnim materijalima.. Za slanje newsletter kampanji koristimo sustav Mailchimp, a ovo su njihova Pravila privatnosti. Za brzo dobijanje informacija koristimo Chat konverzaciju koristimo sustav Zopim Live Chat.
- Pružatelji IT usluga u okviru podrške i održavanja softwarea.
- Pružatelji softwareskih usluga.
- Pružatelji usluga naplate i banke.
Obrada osobnih podataka u procesu plaćanja kreditnim karticama i debitnim karticama
Defin u trenutku plaćanja na Internet stranici www.becoolfull.hr kao uvjet plaćanja proizvoda i usluga kreditnim ili debitnim karticama traži privolu Kupca za aktivaciju procesa plaćanja putem trgovačkog društva WS PAY – WEB STUDIO d.o.o., Ćićarijska 10, 51 000 Rijeka, pružatelja usluge procesiranja i naplate (kreditnih ili debitnih) kartica, ugovornog partnera web shopa Be Cool Full i Izvršitelja obrade osobnih podataka. U tu svrhu osobni podaci Kupca (ime i prezime Kupca, adresa Kupca, podaci s kartice Kupca) su privremeno pohranjeni kod WS PAY – WEB STUDIO d.o.o ,Ćićarijska 10, 51 000 Rijeka koji te podatke pohranjuje u skladu s PCI DSS certifikacijom, najvišim stupnjem zaštite i čuvanja povjerljivih podataka. Kupac aktivira proces procesiranja i naplate kartica potvrdom (klikom) na link „plati“.
Delfin ni u jednom trenutku ne raspolaže, ne prikuplja niti obrađuje osobne podatke unesene u svrhu procesiranja i naplate kartica. Upućuju se Kupci da se informiraju o obradi osobnih podataka od strane WS PAY- WEB STUDIO d.o.o. na Internet stranici na kojoj se odvija proces plaćanja. Osobni podaci pohranjeni kod WS PAY – WEB STUDIO d.o.o. brišu se odmah nakon što je proces procesiranja i naplate kartica završen osim kod opcije „Kupi odmah“.
Opcija „Kupi odmah“ je opcija u kojoj Kupac daje posebnu privolu „klikom“ na posebno označeno polje „Zapamti moje podatke“ čime pristaje na aktiviranje ove opcije koja mu omogućava da ne unosi prilikom svake kupnje svoje podatke već to uz njegovu privolu radi sustav WS PAY d.o.o. Kupac u svakom trenutku ima mogućnost obrisati pohranjene podatke u ovoj opciji „Kupi odmah“ jednostavnim klikom na ikonu „Bin“ pored kriptiranog broja kartice na stranici Plaćanja, nakon čega će spremljeni podaci biti izbrisani od strane WS PAY -WEB STUDIO d.o.o. te će Kupac prilikom sljedeće kupnje ponovno unositi podatke samostalno.
Delfin obavještava Kupca vezano uz gornju privolu na „Kupi odmah“ da WS PAY – WEB STUDIO d.o.o. ne pohranjuje sigurnosni kod (CVV) s (debitne, kreditne) kartice Kupca. CVV je troznamenkasti ili četveroznamenkasti broj koji Kupac zasebno upisuje prilikom procesa plaćanja karticom. Taj broj će Kupac i dalje sam unositi kao dodatnu sigurnosnu provjeru. Delfin d.o.o. stoga upozorava Kupca da brine o podacima navedenim na kartici kako ti podaci ne bi bili dostupni trećim osobama te kako ne bi bili zlouporabljeni.
Upućuju se Kupci da se informiraju o obradi osobnih podataka od strane WEB STUDIO d.o.o. na Internet stranici na kojoj se odvija proces plaćanja. Osobni podaci pohranjeni kod WEB STUDIO d.o.o. brišu se nakon isteka roka propisanog zakonom.
Razdoblje u kojem će osobni podaci biti pohranjeni
Delfin pohranjuje osobne podatke registriranih Kupaca Internet stranice www.becoolfull.hr na razdoblje dok se ostvaruje svrha obrade, a to je razdoblje do trenutka do kada je aktivna registracija i šest mjeseci nakon prestanka registracije Kupca u kojem razdoblju će biti riješene eventualne reklamacije iz prethodnog razdoblja. Delfin pohranjuje osobne podatke registriranih Korisnika primatelja obavijesti o proizvodima i prilikama na razdoblje dok se ostvaruje svrha obrade, a to je razdoblje do trenutka do kada je aktivna registracija.
Prava ispitanika
Vezano za prikupljanje i obradu vaših osobnih podataka, osiguravamo vam sljedeća prava:
- Pravo na pristup
- Pravo na ispravak
- Pravo na brisanje („pravo na zaborav”)
- Pravo na ograničenje obrade
- Pravo na prenosivost podataka
- Prava na prigovor
Pristup i ispravak osobnih podataka
Kupac i Korisnik u svakom trenutku ima mogućnost pristupa svojim osobnim podacima po registraciji na stranici te pristupom na „profil“ gdje Kupac može revidirati svoje osobne podatke koje je podijelio na stranici www.becoolfull.hr. Kupac i Korisnik može zatražiti i dobiti od Delfina cjelovitu informaciju o osobnim podacima koji su pohranjeni, kao i ispravak istih slanjem e-mail poruke na mail adresu službenika za zaštitu osobnih podataka: [email protected]
Brisanje osobnih podataka (pravo na zaborav)
Kupac i Korisnik ima pravo u bilo kojem trenutku zatražiti brisanje osobnih podataka (pravo na zaborav). Kupac to može učiniti zahtjevom na mail adresu službenika za zaštitu osobnih podataka [email protected] i podaci će biti izbrisani unutar trideset dana. Podaci o kupovini preko web shopa ostaju pohranjeni u računu za dotičnu kupovinu shodno drugim Zakonskim obavezama. Korisnik ima mogućnost podnošenja zahtjeva za brisanje u svakoj obavijesti koju primi od Delfina putem maila odnosno može poslati e-mail poruku na mail adresu službenika za zaštitu osobnih podataka [email protected] u kojoj navodi da se njegovi osobni podaci izbrišu.
Delfin je sukladno relevantnim propisima imenovala Službenika za zaštitu osobnih podataka kojega možete kontaktirati vezano za sva pitanja povezana s obradom vaših osobnih podataka ili ostvarivanje svojih prava na zaštitu osobnih podataka. Kontakt [email protected], telefon 01 65 93 766
Pravo na ograničenje obrade
Imate pravo ishoditi od nas ograničenje obrade vaših osobnih podataka u sljedećim situacijama: ako osporavate točnost; ako obrada nije zakonita, a protivite se brisanju; ako ih tražite radi postavljanja, ostvarivanja ili obrane pravnih zahtjeva, a nama nisu potrebni za obradu; ako ste uložili prigovor vezano za obradu vaših osobnih podataka i čekate potvrdu.
Pravo na prenosivost podataka
Imate pravo podatke koji se odnose na vas i koje ste nam pružili zaprimiti u strukturiranom, uobičajeno upotrebljavanom i strojno čitljivom formatu i prenijeti ih drugom pružatelju usluga tj. voditelju obrade podataka, ako su ispunjeni sljedeći uvjeti: obrada se temelji na vašoj privoli ili na ugovoru i uz to se provodi automatiziranim putem.
Prilikom ostvarivanja svojih prava na prenosivost podataka imate pravo na izravni prijenos podataka od nas drugome voditelju obrade, ako je to tehnički izvedivo.
Pravo na prigovor
Ako unatoč svim poduzetim mjerama za zaštitu osobnih podataka smatrate da imate osnove za prigovor, javite se na mail adresu službenika za zaštitu osobnih podataka [email protected] . Naravno imate pravo na prijavu nadzornom tijelu Agencije za zaštitu osobnih podataka.
Sigurnosne mjere zaštite osobnih podataka
Prikupljeni podaci su u elektroničkom obliku i zaštićeni SSL certifikatom koji enkriptira podatke i tako osigurava da se komunikacija između računala Kupca odnosno Korisnika i stranice www.becoolfull.hr odvija sigurnim protokolom. Zaštitu podataka Biovega uzima ozbiljno i poduzima razne mjere opreza kako bi osobni podaci bili zaštićeni. Nažalost, niti jedan prijenos podataka preko Interneta, ili bilo koje bežične mreže ne može biti 100% siguran. Kao posljedica toga, iako Delfin provodi razumne zaštitne mjere za zaštitu podataka ne može jamčiti zaštitu bilo koje informacije prenesene na ili s Internet stranice www.becoolfull.hr te nije odgovorna za radnje bilo koje treće strane koja takve informacije primi. Biovega se može odlučiti na pohranu osobnih podataka kod pružatelja usluga unutar EU a samo izvanredno izvan EU. To će učiniti samo ako za tu zemlju postoji odluka Europske komisije o primjerenosti i ako je ugovoreno jamstvo te pridržavanje obvezujućih propisa o zaštiti osobnih podataka.
Izmjena Politike privatnosti
Ovu Politiku privatnosti i uvjete korištenja osobnih podataka Delfin može izmijeniti u bilo kojem trenutku objavljivanjem izmijenjenog teksta Politike privatnosti na Internet stranici www.becoolfull.hr. Zato Delfin poziva Kupce i Korisnike da povremeno pregledaju ovu Politiku privatnosti. Ukoliko se Kupac ili Korisnik ne slaže s ovom Politikom privatnosti, upućujemo Kupca i Korisnika da napusti te ne pristupa i ne koristi Internetsku stranicu www.becoolfull.hr.
Izmjena Politike privatnosti i uvjeta korištenja osobnih podataka stupa na snagu odmah nakon objave na Internetskoj stranici www.becoolfull.hr.
Nastavak uporabe Internetske stranice www.biobio.hr od strane Kupca i Korisnika nakon stupanja na snagu izmjena, podrazumijeva da Kupac i Korisnik potvrđuje i prihvaća izmijenjenu Politiku privatnosti i uvjeti korištenja osobnih podataka.
Pravila o postupanju s „kolačićima“
Što je kolačić?
Kolačić je informacija spremljena na računalo od strane web stranice koju posjetite. Uobičajeno je da sprema vaše postavke i postavke za web-stranicu, kao što su na primjer preferirani jezik ili adresa. Kasnije, kada opet otvorite istu web-stranicu, internetski preglednik šalje natrag kolačiće koji pripadaju toj stranici. Ovo omogućava stranici da prikaže personalizirane informacije.
Kolačići mogu spremati širok raspon informacija, uključujući osobne informacije (kao što je osobno ime ili adresa e-pošte). Ipak, ova informacija može biti spremljena jedino ako se to izričito omogući jer web-stranice ne mogu dobiti pristup informacijama koje im niste dali/la i ne mogu pristupiti drugim datotekama na vašem računalu. Zadane aktivnosti spremanja i slanja kolačića nisu vidljive korisnicima. Ipak, možete promijeniti postavke internetskog preglednika tako da samostalno izaberete hoćete li zahtjeve za spremanje kolačića odobriti ili odbiti te zatim automatski obrisati pri zatvaranju internetskog preglednika spremljene kolačiće i ostale postavke.
Kako podesiti postavke kolačića?
Uređivanjem postavki kolačića odlučujete hoćete li dopustiti njihovo pohranjivanje na svojem računalu. Upravljanje i podešavanje postavkama kolačića, kao što smo spomenuli, može se napraviti u internetskome pregledniku. Za informacije o postavkama kolačića, kliknite na ime internetskog preglednika koji koristite. Neke postavke mogu ovisiti i o uređaju kojim pristupate internetu (stolno računalo, tablet ili mobitel) i nisu sve dostupne na hrvatskome jeziku. Mjesto na kojem možete pronaći postavke ovisi o vrsti Vašeg pretraživača. Putem opcije „pomoć“ u Vašem pretraživaču pronađite postavke koje trebate.
Google Chrome
Mozilla Firefox
Samsung Internet (stranica na engleskom jeziku)
Microsoft Internet Explorer
Microsoft Edge
Opera
Safari – iOS / Mac
Ako onemogućite kolačiće, nećete moći koristiti neke od funkcionalnosti na web stranici www.becoolfull.hr
Što su privremeni kolačići?
Privremeni kolačići ili kolačići sesije uklanjaju se s računala po zatvaranju internetskog preglednika. Pomoću njih web-mjesta pohranjuju privremene podatke, poput stavki u košarici za kupnju.
Što su stalni kolačići?
Stalni ili spremljeni kolačići ostaju na računalu nakon zatvaranja internetskog preglednika. Pomoću njih web-mjesta pohranjuju podatke, kao što su korisničko ime za prijavu i zaporka, tako da se ne morate prijavljivati prilikom svakog posjeta određenom mjestu. Stalni kolačići ostat će na računalu danima, mjesecima, a neki čak i godinama.
Što su kolačići od prve strane?
Kolačići prve strane dolaze s web-mjesta koje gledate, a mogu biti privremeni ili stalni. Pomoću njih web-mjesta mogu pohraniti podatke koje će ponovo koristiti prilikom sljedećeg posjeta tom web-mjestu.
Što su kolačići treće strane?
Kolačići treće strane dolaze sa sadržaja drugih web-mjesta, na primjer reklame, koje se nalaze na web-mjestu koje trenutno gledate. Pomoću tih kolačića web-mjesta mogu pratiti korištenje interneta u marketinške svrhe. (Facebook, Instagram, Google Analytics i AdWords).
Ovi kolačići nisu postavljeni od strane Be Cool Full shopa, te najčešće služe kao pomoć pri tumačenju ponašanja korisnika i marketinške svrhe.
Koristi li www.becoolfull.hr kolačiće?
Intranet stranica www.becoolfull.hr koristi kolačiće, s primarnim ciljem kako bi naša web-stranica omogućila bolje korisničko iskustvo.
Kakve kolačiće koristi www.becoolfull.hr i zašto?
Privremeni kolačići (engl. Session cookies) - to su privremeni kolačići koji ističu (i automatski se brišu) kada zatvorite internetski preglednik. Koristimo ih da omogućimo pristup sadržaju i omogućimo stvari koje možete učiniti kada se prijavite sa svojim podacima na www.becoolfull.hr.
Trajni kolačići (engl. Persistent cookies) - obično imaju datum isteka daleko u budućnosti te će ostati u vašem pregledniku, dok ne isteknu, ili dok ih ručno ne izbrišete. www.becoolfull.hr koristi trajne kolačiće za funkcionalnosti poput „pamćenja“ da je korisnik prijavljen na stranici, što vama kao registriranom korisniku olakšava korištenje www.becoolfull.hr. Također koristimo trajne kolačiće kako bismo bolje razumjeli navike korisnika i sukladno tome poboljšali stranicu prema korisničkim načinima korištenja. Ova informacija je anonimna - ne vidimo individualne podatke korisnika.
Ima li www.becoolfull.hr kolačiće treće strane?
Koristimo nekoliko vanjskih servisa koji korisniku spremaju limitirane kolačiće. Ovi kolačići postavljeni su za normalno funkcioniranje određenih mogućnosti koje korisnicima olakšavaju pristup sadržaju kao i dijeljenje istoga s drugim internetskim servisima.
Društvene mreže
Korisnici se mogu prijaviti i registrirati preko vlastitih računa s društvenih mreža Facebook, Instagram, Twitter i Youtube. Također dijeljenje oglasa na tim društvenim mrežama postavlja kolačiće. Internet stranica www.biobio.hr koristi osim toga i ostale servise Mailchimp, Zendesk live chat.
Mjerenje posjećenosti
Naša web stranica koristi Google Analytics, uslugu web analize koju pruža Google, Inc. ("Google"). Informacije koje generira kolačić o vašem korištenju naše web stranice (uključujući vašu IP adresu) bit će prenesene na Google i pohranjene na poslužiteljima u Republici Irskoj gdje će se čuvati najduže 26 mjeseci nakon čega će biti izbrisani. Google će koristiti te informacije u svrhu vrednovanja vašeg korištenja naše web stranice, sastavljanjem izvješća o aktivnostima na web stranici za operatore web mjesta i pružanjem drugih usluga vezanih uz aktivnost web stranica i korištenje interneta. Google također može prenijeti te podatke trećim stranama, ako to zahtijeva zakon, ili ako takve treće strane obrađuju podatke u ime tvrtke Google. Google neće povezati vašu IP adresu s drugim podacima koje Google posjeduje. Daljnje informacije o Googleovim pravilima o privatnosti možete dobiti na adresi http://www.google.com/privacy.html.
Ukoliko želite onemogućiti da vam navedeni servis sprema "kolačiće", to možete učiniti ovdje.
Trenutno postoji nekoliko internetskih stranica za isključivanje pohranjivanja "kolačića" za različite servise. Više se možete informirati na sljedećim linkovima:
http://www.allaboutcookies.org/
https://www.youronlinechoices.eu/
X. Izjava o sigurnosti online plaćanja
Tajnost podataka Kupca zaštićena je i osigurana uporabom SSL enkripcije (SSL enkripcija postupak je šifriranja podataka radi sprječavanja neovlaštenog pristupa prilikom njihova prijenosa). Unos i prijenos osobnih podataka i podataka o broju kreditne kartice zaštićen je SSL protokolom 256-bitne enkripcije koju osigurava WSpay™ sustav za on line autorizaciju kreditnih karica. Autorizacija i naplata kreditnih kartica radi se korištenjem sustava WSpay™ za autorizaciju i naplatu kartica u realnom vremenu.
Navedeni način omogućuje siguran prijenos informacija te onemogućuje nedopušten pristup podacima prilikom komunikacije između računala Kupca i WSPay payment gateway servisa i obrnuto. Navedeni servis i financijske ustanove (kartične kuće) razmjenjuju podatke uporabom virtualne privatne mreže (VPN), koja je zaštićena od neautoriziranog pristupa. Brojevi kreditnih kartica ne pohranjuju se i nisu dostupni neovlaštenim osobama.
Što je WSpay™ ?
- WSpay™ je sustav koji omogućuje spajanje prodajnog mjesta s jednom ili više kartičarskih kuća na jednostavan način.
- WSpay™ omogućuje sigurnu razmjenu upita za autorizaciju i odgovora od kartičnih kuća.
VISOKI STUPANJ ZAŠTITE I TRGOVACA I KUPACA
- 3D Secure zaštita za sve trgovce i kupce
- WSpay™ sustav koristi najviše standarde zaštite i privatnosti podataka
- Svi trgovci koji koriste WSpay™ su uključeni u 3D secure zaštitu, čime se jamči korisnicima shopa da je kupnja sigurna.
- Brojevi kreditnih kartica kupaca se ne čuvaju na sustavu a sami upis se štiti SSL enkripcijom podataka
- Certifikacija po PCI DSS standardima
- WSpay™ sustav radi kontinuirano na povećanju sigurnosti i potvrđivanju toga, što potvrđuje certifikat o usklađenosti s PCI DSS standardima.
- PCI Data Security Standard (PCI DSS) je norma koja definira sigurnosne mjere za obradu, spremanje i prenošenja (komunikaciju) kartičnih podataka.
XI. Jednostrani raskid ugovora
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača samo Kupac koji je sklopio Ugovor na daljinu na način naveden u ovim Uvjetima ima pravo, ne navodeći razloge za to, jednostrano raskinuti ugovor u roku od 14 dana. Rok od 14 dana započinje teći od dana kada je Kupcu ili trećoj osobi određenoj od strane Kupca, a koja nije prijevoznik/dostavljač, roba koja čini predmet ugovora predana u posjed. Ako je jednom narudžbom Kupac naručio više komada robe koji trebaju biti isporučeni odvojeno, odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki, rok započinje teći od dana kada je predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka robe.
Ako Prodavatelj ne obavijesti Kupca o ovom pravu pravo Kupca na jednostrani raskid ugovora prestaje u roku 12 mjeseci od isteka roka za raskid (rok od 12 mjeseci počinje teći nakon isteka roka od 14 dana koji je predviđen za redovni raskid u slučaju uredne obaviještenosti). Ako je pak obavijest o pravu na jednostrani raskid dostavljena u roku od 12 mjeseci, pravo na jednostrani raskid prestaje po isteku roka od 14 dana od dana kada Kupac primi tu obavijest.
Kupac je dužan prije isteka roka za jednostrani raskid obavijestiti Prodavatelja o svojoj odluci da raskine ugovor i to putem Obrasca za jednokratni raskid ugovora koji je dostupan ovdje i koji se može elektronički ispuniti i poslati na mail adresu: [email protected]. Potvrdu primitka obavijesti o jednstranom raskidu ugovora, Prodavatelj će dostaviti, bez odgađanja, elektroničkom poštom.
Ako jednostrano raskinete ovaj Ugovor, izvršit ćemo povrat novca koji smo od Vas primili, uključujući i troškove dostave, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada smo zaprimili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora. Troškove povrata robe snosi Kupac. Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji ste Vi izvršili uplatu. Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena ili nakon što nam dostavite dokaz da ste nam robu poslali nazad. Robu ste nam dužni vratiti odmah, a najkasnije u roku 14 dana od dana kada ste nam uputili Vašu odluku o jednostranom raskidu. Robu vratite poštom na dokaziv način na adresu Delfin d.o.o., Zagreb, Utinjska 37/2. Smatra se da ste izvršili svoju obvezu na vrijeme ako prije isteka naprijed navedenog roka pošaljete na dokaziv način (preporučeno sa pošiljkom) robu osobno nama u našem skladištu. Odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe. Prodavatelj utvrđuje uvjete povrata - postotke umanjenja iznosa povrata kupcu uslijed umanjenja vrijednosti proizvoda.
Ukoliko je proizvod vraćen neispravan, s većim oštećenjima ili bez dijelova i dokumentacije, te ukoliko se isti ne dostave u naknadnom roku od 8 dana smatra se da Kupac nije ispunio svoju obvezu povrata robe, te Prodavatelj nije dužan izvršiti povrat uplaćenih sredstava.
Kupac nema pravo na jednostrani raskid ugovora ako je:
- ugovor o uslugama Prodavatelj u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak Kupca, te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odsjeka ako usluga bude u potpunosti ispunjena;
- predmet ugovora roba ili usluga čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja Prodavatelja, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava Kupca na jednostrani raskid ugovora;
- predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji Kupca ili koja je jasno prilagođena Kupca;
- predmet ugovora lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok uporabe;
- predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave;
- predmet ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima;
- predmet ugovora isporuka alkoholnih pića čija je cijena ugovorena u trenutku sklapanja ugovora, a dostava može uslijediti tek nakon 30 dana, ako je cijena ovisna o promjenama na tržištu koje su izvan utjecaja trgovca;
- Kupca posebno zahtijevao posjet Prodavatelja radi obavljanja hitnih popravaka ili poslova održavanja, s time da ako prilikom takvog posjeta, uz one usluge koje je Kupac izrijekom zahtijevao, Prodavatelj pruži i neke druge usluge, odnosno isporuči i neku drugu robu osim one koja je nužna za obavljanje hitnih popravaka ili poslova održavanja, Prodavatelj ima pravo na jednostrani raskid ugovora u vezi s tim dodatnim uslugama ili robom;
- predmet ugovora isporuka zapečaćenih audiosnimaka ili videosnimaka, odnosno računalnih programa, koji su otpečaćeni nakon isporuke;
- predmet ugovora isporuka novina, periodičnog tiska ili magazina, s iznimkom pretplatničkih ugovora za takve publikacije;
- ugovor sklopljen na javnoj dražbi;
- predmet ugovora pružanje usluge smještaja koji nije namijenjen stanovanju, pružanje usluge prijevoza robe, usluge najma vozila, usluge isporuke hrane i pića ili usluga vezanih uz slobodno vrijeme, ako je ugovoreno da usluga bude pružena određenog datuma ili u određenom razdoblju;
- predmet ugovora isporuka digitalnog sadržaja koji nije isporučen na tjelesnom mediju ako je ispunjenje ugovora započelo uz izričit prethodni pristanak Kupca te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će time izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora;
XII. Trajanje ugovora
Ugovor koji Kupac sklapa s Prodavateljem jednokratan je ugovor o kupoprodaji proizvoda na daljinu koji je konzumiran isporukom robe te izvršenim plaćanjem od strane kupca, u slučaju da ne bude raskinut. Ove Predugovorne obavijesti sastavni su dio ugovora.
XIII. Platforma za online rješavanje sporova Europske unije
Posebnom regulativom Europske unije, od 15. 2. 2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju biti će moguće riješiti putem ODR platforme kojoj možete pristupiti ovdje.
To znači da ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na gornjem linku. Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.
XIV. Završne odredbe
Prihvaćanjem ovih uvjeta prodaje Kupac pristaje na odredbe ovih uvjeta te prihvaća da oni čine sastavni dio kupoprodajnog ugovora.
Preuzmite obrazac za jednokratni raskid ugovora (pdf)