Općenito
Kako kupovati u web trgovini becoolfull.hr?
Kupovina u našoj web trgovini jednostavna je i brza. Pretražite kategorije i proizvode koji vas interesiraju. Narudžbu izvršite dodavanjem željenog artikla u košaricu na stranici proizvoda klikom na gumb „Dodaj u košaricu“. Pojavit će se prozor koji potvrđuje da je proizvod dodan u košaricu. Klikom na gumb "Pregled košarice" možete dobiti uvid u popis odabranih artikala ili klikom na gumb "Dovrši kupovinu" možete dovršiti kupovinu.
Ako želite dodati još proizvoda kliknite na "Nastavi kupovati" i možete nastaviti kupovati ostale proizvode.
Stranica će vas potom odvesti na zaključivanje kupnje gdje popunjavanjem traženih podataka u 3 koraka zaključite kupnju. Svakako prije dovršetka kupovine preporučamo čitanje naših uvjeta kupnje.
Želimo vam ugodnu i uspješnu kupnju!
Je li potrebna registracija za kupovinu?
Kako bi obavili kupnju na web shopu beCOOLfull, registracija nije obavezna. Potrebno je samo u prvom koraku checkout procesa ostaviti važeću e-mail adresu (ona kojoj imate omogućen pristup) kako bi vam nakon unosa podataka potrebnih za obavljanje dostave bilo moguće poslati potvrdu narudžbe.
Ako ne želite svaki puta tijekom kupnje unositi adresu dostave te informacije o sredstvu plaćanja, preporuča se brza registracija. Potrebno je samo jednom unijeti važeću e-mail adresu, osobne podatke (ime, prezime, adresa, poštanski broj, mjesto, broj telefona) te lozinku pomoću koje se pristupa korisničkom računu. Ona može biti proizvoljan niz znakova - što je duža, otpornija je na hakersko probijanje. Ako ste bez ideja, na web stranici Password generator možete dobiti generiranu lozinku.
Nakon unosa traženih podataka, registraciju je potrebno potvrditi klikom na polje "Registracija". Kreirani korisnički račun ostaje registriran u sustavu, a pristupa mu se kombinacijom korisničkog imena i lozinke na stranici "Prijava". Ukratko, nakon kreiranja računa, za svaku daljnju kupnju potrebna je samo prijava s korisničkim imenom i lozinkom.
Zaključimo, registracija nije obavezna, no registracijom ćete olakšati popunjavanje podataka pri kupnji i uštedjeti vrijeme, moći ćete pratiti sve vaše kupnje, bit ćete prvi obaviješteni o svim pogodnostima i akcijama i, naravno, mi vaše podatke nikada nećemo dijeliti.
Zaboravljena lozinka - što učiniti?
U slučaju da ste zaboravili lozinku, na istoj stranici "Registracija" (prijava) trebate kliknuti na "Zaboravljena lozinka?". Dolazite do stranice na kojoj možete ostaviti svoju e-mail adresu s kojom ste se registrirali na web shopu, a na koju vam onda sustav automatski pošalje link pomoću kojeg ćete resetirati lozinku i dobiti novu. Nju možete kasnije sami promijeti u postavkama računa budući da automatski kreirane lozinke nisu lako 'pamtljive' (ili samo kliknite na DA kada vas preglednik pita da upamti unešenu lozinku da je ne morate svaki puta unositi kod prijave).
Koliko su fotografije proizvode na web stranici vjerne pravom izgledu proizvoda?
Većina proizvoda u našoj web trgovini prikazana je vrhunskim profesionalnim fotografijama visoke rezolucije. Ponekad kod nekih proizvoda zbog karakteristika materijala može doći do manjih odstupanja u izgledu proizvoda u odnosu na izgled na fotografijama.
Što ako proizvod trenutno nije dostupan?
U kojem roku se isporučuje roba?
Robu za koju je kupac izvršio plaćanje, isporučujemo do 5 radnih dana na kontinentu, po otocima do 7 radnih dana.
Mogu li se kupljeni proizvodi podići osobno?
Ako prilikom upisivanja podataka za narudžbu odaberete opciju osobnog preuzimanja, kupljeni proizvod možete podići i osobno kod nas na skladištu web shopa u Utinjskoj 37/2, Zagreb uz prethodnu obavijest i dogovor o vremenu preuzimanja u sklopu radnog vremena od 7.00 do 15.00 h.
Plaćanje
Kako mogu platiti?
Trenutno nudimo plaćanje kreditnim/debitnim karticama jednokratno i na rate: American Express, Diners, Visa, MasterCard, Maestro. Međutim, ako nemate kartice ili bi radije platili na neki drugi način, možete uplatiti općom uplatnicom, virmanom ili Internet bankarstvom na naš žiro račun (Narudžbu šaljemo čim uplata postane vidljiva) ili platiti kuriru prilikom dostave na vaša vrata.
Koliko je sigurno plaćanje karticom preko Interneta?
Prilikom plaćanja na beCOOLfull web shopu, primjenjuju se najmoderniji standardi u zaštiti podataka - Secure Socket Layer (SSL) protokol sa 128-bitnom enkripcijom podataka i MD5 algoritam. ISO 8583 protokol osigurava da se razmjena podataka između sustava za plaćanje i autorizacijskih centara kartičnih kuća obavlja u privatnoj mreži, koja je od neautoriziranog pristupa zaštićena dvostrukim slojem "vatrozida" (firewalla).
Što je predautorizacija plaćanja?
Pri korištenju kreditnih i debitnih kartica za kupnju proizvoda koji nisu odmah dostupni za isporuku svaka se transakcija najprije prosljeđuje na predautorizaciju banci koja je izdala karticu, pri čemu banka samo rezervira sredstva na vašem računu. Konačna autorizacija, odnosno plaćanje obavlja se tek onda kada se utvrdi dostupnost svih naručenih proizvoda, odnosno mogućnost realizacije narudžbe i dostave. Ako vam ne možemo isporučiti naručeni proizvod u definiranom roku od 30 radnih dana (proizvoda nema na zalihi dobavljača, proizvod više nije dostupan i sl.), o tome ćemo vas obavijestiti telefonom ili e-mailom, a vi možete odlučiti želite li prihvatiti dulji rok isporuke ili odustati od narudžbe. U slučaju odustajanja od narudžbe banka će rezervirani iznos na vašoj kartici stornirati i vratiti vam ga.
Što znači plaćanje virmanom?
Plaćanje virmanom znači plaćanje putem internet bankarstva ili općom uplatnicom u bilo kojoj banci ili pošti. Kad u procesu kupovine odabereš plaćanje virmanom na e-mail će ti biti poslani svi podaci za izvršenje uplate. Za pomoć nam se uvijek možeš obratiti na
[email protected]
Kako se plaća pouzećem?
Pouzećem se plaća gotovinom na ruke dostavljaču, nakon čega dobivaš potvrdu o primitku i plaćanju pošiljke.
Koliki su troškovi dostave proizvoda?
Za narudžbe do 46,45 € dostava/poštarina je 4,65 €
Za narudžbe iznad 46,45 € dostava/poštarina je besplatna na cijelom području Republike Hrvatske uključujući i otoke
Reklamacije
U kojem roku mogu uložiti reklamaciju na naručeni proizvod?
Reklamaciju si dužan/na uložiti u zakonskom roku - 14 dana od dana primitka paketa.
Reklamacija - što učiniti?
Ako niste zadovoljni robom kupljenom u beCOOLfull shopu, imate pravo na reklamaciju u zakonskom roku. Prigovor možete poslati putem obrasca za reklmaciju ili putem e-mail s napomenom REKLAMACIJA PO NARUDŽBI ____ (br.narudžbe) na
[email protected] .
U slučaju reklamacije kupac nam je dužan vratiti proizvod na svoj trošak u dogovorenom roku. Reklamaciju ćemo smatrati valjanom ako pregledom proizvoda utvrdimo da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača. U tom slučaju ćemo u roku od 15 dana od primitka valjane reklamacije zamijeniti proizvod ili vratiti cjelokupan plaćeni iznos. Ukoliko, pak, ustanovimo da reklamacija nije pravovaljana, tj. ukoliko reklamaciju odbijemo, morat ćeš platiti poštarinu u iznosu od 50 kn kako bi ti roba ponovno bila poslana na kućnu adresu.
Pošalji prijatelju na e-mail